ကြန္ပ်ဴတာလံုၿခံဳေရး
သုေတသီႏွစ္ဦးသည္ ေရြ႕လ်ားေနေသာ ခ်ာ႐ိုကီဂ်စ္ကားကို ကား၏
ႀကိဳးမဲ့ဆက္သြယ္မႈစနစ္အား အသံုးျပဳကာ ထိန္းခ်ဳပ္ျပသခဲ့ၿပီးေနာက္
အင္တာနက္ခ်ိတ္ဆက္ထားေသာ ကားမ်ား၏ လံုၿခံဳမႈအေပၚ ေမးခြန္းထုတ္မႈမ်ား
ျမင့္တက္လာခဲ့သည္။
သုေတသီမ်ားသည္ ကား၏ ေဆာ့ဖ္ဝဲအတြင္းသို႔ ခ်ိဳးေဖာက္ဝင္ေရာက္ကာ ကားအဲကြန္း၊ အသံစနစ္ႏွင့္ အျမန္ႏႈန္းတို႔ကို မိုင္ေပါင္းမ်ားစြာ အကြာအေဝးမွ laptop တစ္လံုးျဖင့္ ထိန္းခ်ဳပ္ခဲ့ေၾကာင္း အဆိုပါ ဂ်စ္ကားကို ပိုင္ဆိုင္ေသာ Fiat Chrysler Automobiles ကားကုမၸဏီက ဆိုခဲ့သည္။
အဆိုပါ ဟက္ကာႏွစ္ဦးအနက္ တစ္ဦးသည္ လက္ရိွတြင္Twitter အတြက္ အလုပ္လုပ္ေနသည့္ NSA ဟက္ကာေဟာင္း ခ်ာလီေမလာ ဆိုသူျဖစ္ၿပီး က်န္တစ္ဦးမွာ IOActive သုေတသီ ခရစၥဗယ္လာဆက္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ၎ဟက္ကာႏွစ္ဦးကမူ ကားကုမၸဏီမ်ား၏ လစ္လ်ဴ႐ႈမႈမ်ားကို ေထာက္ျပႏိုင္ရန္အတြက္ ယခုကဲ့သို႔ သ႐ုပ္ျပသရျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း တံု႔ျပန္ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ယေန႔ေခတ္တြင္ Fiat Chrysler သာမက ကားကုမၸဏီအားလံုးနီးပါးသည္ ဟက္ကာမ်ား၏ ပစ္မွတ္ ျဖစ္လာႏိုင္ေသာ ကြန္ပ်ဴတာထိန္းခ်ဳပ္မႈစနစ္မ်ားကို အသံုးျပဳလာၾကသည္။
“လက္ရိွမွာ အားနည္းခ်က္ရိွတဲ့ ကား ေထာင္ေပါင္းမ်ားစြာက လမ္းေပၚကို ေရာက္ရိွေနပါတယ္” ဟု ေမလာက Reuters ထံ ေျပာၾကားခဲ့သည္။
Fiat Chrysler ကမူ အားနည္းခ်က္ကို ျပင္ဆင္ထားၿပီး ျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္ အဆိုပါ အခမဲ့ software patch ကို ကုမၸဏီ၏ ဝက္ဘ္ဆိုက္ႏွင့္ တရားဝင္အေရာင္းဌာနမ်ားမွ ရယူႏိုင္ေၾကာင္း ဆိုခဲ့သည္။
“စမတ္ဖုန္းနဲ႔ tablet ေတြလိုပဲ ကားစနစ္ကို တရားမဝင္ ထိန္းခ်ဳပ္အသံုးျပဳႏိုင္မယ့္ အႏၲရာယ္ ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္ေစမယ့္ ပိုမိုေကာင္းမြန္တဲ့ လံုၿခံဳေရး ကာကြယ္မႈအတြက္ ကားေဆာ့ဖ္ဝဲကို update လုပ္ႏိုင္ပါတယ္” ဟု ကုမၸဏီမွ ေျပာၾကားခဲ့သည္။
အေမရိကန္ အေဝးေျပးလမ္း လံုၿခံဳေဘးကင္းေရး ေအဂ်င္စီမွ အႀကီးအကဲျဖစ္သူ မာ့ခ္႐ို႕စ္ခိုင္းက ေအဂ်င္စီအေနျဖင့္ ကားထိန္းခ်ဳပ္စနစ္မ်ား၏ လံုၿခံဳမႈႏွင့္ ပတ္သက္၍ စိုးရိမ္မိေၾကာင္း ဆိုခဲ့သည္။
၎က “ဒီစနစ္ေတြဟာ ဟက္ကာေတြရဲ႕ ပစ္မွတ္ျဖစ္လာလိမ့္မယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ သိၿပီးသားပါ” ဟု မီခ်ီဂန္ျပည္နယ္ အစ္ပ္ဆီလန္တီၿမိဳ႕၌ ျပဳလုပ္ခဲ့ေသာ ကားနည္းပညာ ကြန္ဖရင့္စ္တြင္ ေျပာၾကားသြားခဲ့သည္။
Ref: Reuters
Credit ==>internetjournal
Thiha Htike(THT)
သုေတသီမ်ားသည္ ကား၏ ေဆာ့ဖ္ဝဲအတြင္းသို႔ ခ်ိဳးေဖာက္ဝင္ေရာက္ကာ ကားအဲကြန္း၊ အသံစနစ္ႏွင့္ အျမန္ႏႈန္းတို႔ကို မိုင္ေပါင္းမ်ားစြာ အကြာအေဝးမွ laptop တစ္လံုးျဖင့္ ထိန္းခ်ဳပ္ခဲ့ေၾကာင္း အဆိုပါ ဂ်စ္ကားကို ပိုင္ဆိုင္ေသာ Fiat Chrysler Automobiles ကားကုမၸဏီက ဆိုခဲ့သည္။
အဆိုပါ ဟက္ကာႏွစ္ဦးအနက္ တစ္ဦးသည္ လက္ရိွတြင္Twitter အတြက္ အလုပ္လုပ္ေနသည့္ NSA ဟက္ကာေဟာင္း ခ်ာလီေမလာ ဆိုသူျဖစ္ၿပီး က်န္တစ္ဦးမွာ IOActive သုေတသီ ခရစၥဗယ္လာဆက္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ၎ဟက္ကာႏွစ္ဦးကမူ ကားကုမၸဏီမ်ား၏ လစ္လ်ဴ႐ႈမႈမ်ားကို ေထာက္ျပႏိုင္ရန္အတြက္ ယခုကဲ့သို႔ သ႐ုပ္ျပသရျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း တံု႔ျပန္ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ယေန႔ေခတ္တြင္ Fiat Chrysler သာမက ကားကုမၸဏီအားလံုးနီးပါးသည္ ဟက္ကာမ်ား၏ ပစ္မွတ္ ျဖစ္လာႏိုင္ေသာ ကြန္ပ်ဴတာထိန္းခ်ဳပ္မႈစနစ္မ်ားကို အသံုးျပဳလာၾကသည္။
“လက္ရိွမွာ အားနည္းခ်က္ရိွတဲ့ ကား ေထာင္ေပါင္းမ်ားစြာက လမ္းေပၚကို ေရာက္ရိွေနပါတယ္” ဟု ေမလာက Reuters ထံ ေျပာၾကားခဲ့သည္။
Fiat Chrysler ကမူ အားနည္းခ်က္ကို ျပင္ဆင္ထားၿပီး ျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္ အဆိုပါ အခမဲ့ software patch ကို ကုမၸဏီ၏ ဝက္ဘ္ဆိုက္ႏွင့္ တရားဝင္အေရာင္းဌာနမ်ားမွ ရယူႏိုင္ေၾကာင္း ဆိုခဲ့သည္။
“စမတ္ဖုန္းနဲ႔ tablet ေတြလိုပဲ ကားစနစ္ကို တရားမဝင္ ထိန္းခ်ဳပ္အသံုးျပဳႏိုင္မယ့္ အႏၲရာယ္ ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္ေစမယ့္ ပိုမိုေကာင္းမြန္တဲ့ လံုၿခံဳေရး ကာကြယ္မႈအတြက္ ကားေဆာ့ဖ္ဝဲကို update လုပ္ႏိုင္ပါတယ္” ဟု ကုမၸဏီမွ ေျပာၾကားခဲ့သည္။
အေမရိကန္ အေဝးေျပးလမ္း လံုၿခံဳေဘးကင္းေရး ေအဂ်င္စီမွ အႀကီးအကဲျဖစ္သူ မာ့ခ္႐ို႕စ္ခိုင္းက ေအဂ်င္စီအေနျဖင့္ ကားထိန္းခ်ဳပ္စနစ္မ်ား၏ လံုၿခံဳမႈႏွင့္ ပတ္သက္၍ စိုးရိမ္မိေၾကာင္း ဆိုခဲ့သည္။
၎က “ဒီစနစ္ေတြဟာ ဟက္ကာေတြရဲ႕ ပစ္မွတ္ျဖစ္လာလိမ့္မယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ သိၿပီးသားပါ” ဟု မီခ်ီဂန္ျပည္နယ္ အစ္ပ္ဆီလန္တီၿမိဳ႕၌ ျပဳလုပ္ခဲ့ေသာ ကားနည္းပညာ ကြန္ဖရင့္စ္တြင္ ေျပာၾကားသြားခဲ့သည္။
Ref: Reuters
Credit ==>internetjournal
Thiha Htike(THT)
No comments:
Post a Comment
daweiit@gmail.com